Wednesday, July 20, 2011

AKU DAH TENDANG MNATANG 2 PUAS2!!!! PADAN MUKE!!!.hahahhahahhahaa



Macam kejam je bunyinye kan??hahaha..puas aku td tendang mnatang tu puas2..hambik ko..haha..td msu ade buat satu program yg mengetengahkan semue martial arts yg ade kat msu n sambil tu diorang wat satu program selame 24 jam straigh..pecahkan rekod dengan tendang mende alah kat gambo tu bnyak2 dalam mase 24 jam straight sampai pkul 9 pg keesokan harinye..aku pon ambik la pluang tu ntuk tendang mende alah tu dengan banyak ..memule aku join tendang ntuk biase2.. 218 kali aku tendang waktu tu..release tension bro~ aku tendang laju2 n kuat2 spuas ati hahaha... pastu tetibe ade bdak klas yg join ajak aku masuk ntuk kategori petandingan tendang pling bnyak..ikot group..aku cme sambong je..satu group diberi mase 30 minit..haha..ntah bape kali tendang pon da x tau..aku da rase tegang da urat kaki..tendang je laju2 td. haha..tp bile dah abes mase tu mmng best la..dengan pakai baju yg bepeloh bnyak2 tu..hahah..naseb baek x jelas sgt nmpak basah peloh tu..haha.. da abes tu aku pgi study jap..pastu pkul 4 pi jawab quiz..2 quiz serentak lak...pastu da dapat result.. satu 100%..satu lg 75%..huhu..ok la tu..bdak2 laen xtau lg..meesti ade gak yg power2..hoho~ k la..adios~

No comments:

Post a Comment